Categorii Produse
Intrebari recente
Contul meu
Newsletter
Jagermeister
Cea mai cunoscuta bautura alcoolica si cea mai “exportata” din Germania, simbolul sau - capul de cerb, in frunte avand o cruce stralucitoare, fiind cunoscut pe 4 continente.
Brand premium, recunoscut international, ocupa locul al 13lea din punct de vedere al notorietatii in topul bauturilor alcoolice internationale.
Peste jumatate din vanzari se realizeaza pe pietele internationale, Jagermeister fiind distribuit in peste 60 de tari, principalele piete fiind SUA, Italia, Olanda, Tarile Scandinave, Austria, tarile din europa Centrala si de Est, China etc
Brandul Jagermeister a fost introdus pe piata in anul 1935, Curt Mast a dezvoltat reteta lichiorului actual, obtinut din 56 de fructe, ierburi, plante si radacini, care ii dau un gust unic.
Pana in zilele noastre, reteta a ramas secreta, pastrandu-se gustul inconfundabil, nici prea amar, nici prea dulce, dar foarte aromat.
Brand premium, recunoscut international, ocupa locul al 13lea din punct de vedere al notorietatii in topul bauturilor alcoolice internationale.
Peste jumatate din vanzari se realizeaza pe pietele internationale, Jagermeister fiind distribuit in peste 60 de tari, principalele piete fiind SUA, Italia, Olanda, Tarile Scandinave, Austria, tarile din europa Centrala si de Est, China etc
Brandul Jagermeister a fost introdus pe piata in anul 1935, Curt Mast a dezvoltat reteta lichiorului actual, obtinut din 56 de fructe, ierburi, plante si radacini, care ii dau un gust unic.
Pana in zilele noastre, reteta a ramas secreta, pastrandu-se gustul inconfundabil, nici prea amar, nici prea dulce, dar foarte aromat.
Specificatii
Pret:
66.0 cu TVA
Cod:
35 % l 0.7 l 6 box
Comentarii produs (0)
Cere informatii - [deschide formular]
Noutati
EXCLUSIV Drinks presence ... Bamboo, Bellagio, Bellucci, Cafeneaua Actorilor, Barocco, Expirat, Fratelli, Kult Kazeboo, Kristal, Armada Club, B52 The Club, Babylon, Chicago, Club 99, Club A, Club Fabrica, Maxx, Maya, Coyote, Player, Obsession, Tribute ...
02-05-2011